Fredag..

Ja da er vi der igjen… Eller vi….. jeg vett’a f… hvor du er hen.. Åjaaa, du steila litt nå, neida jeg er ikke i dårlig humør. Ikke’no er dårlig humør, det er bare humør. Pokker da, skal man da hele tiden være helt A4 og ikke vise noe svingninger i det hele tatt. Ok, jeg bryter sammen og tilstår, jeg er i topp humør!!!! Det gjør meg faktisk godt å skrive det her. Hakke peiling om noen leser det men so what liksom… Joda Det er klart det betyr noe… Nå tenker jeg på at det hadde vøri mie bere å skrevi detta på dialekt, Det hadde liksom vørti litt meir levandes og følk hadde vørti rivi me…..

Nei nok snørr og tårer. Takk for medfølelse så langt, joda jeg har hatt en bra dag så langt. Faktisk hørt på et par påddkaster i dag. Han Dennis som lagar Rally.Nor påddkast’n er knallbra. Riktig gøy å høre på. Ikke minst fordi jeg nå hører faktisk jeg ganske bra slike greier, Jeg har nemlig fått nye høreapparat!!!!!!!! Eller det heter vel jeg har oppgradert… Men uansett, Her på onsdagen fikk jeg nytt ekstrautstyr i ørene.

Det var etter 3 mnd venting at nye apparater ble putta inn i øra. WOW, stooor forskjell, men pokker så slitsomt. Nå kan jeg lage mitt eget lydbilde med en jævla ÆPP… Og det er ikke lett. Det er så forpuuu…… jævlig slitsomt å høre lite så du skulle bare visst.. Men jeg skal ikke sutre.. Det er bedre nå enn før. Takk til staten.

Ellers så er jeg at dagens oppgulp er lite traktorprega.. Sørgelig.. Men jeg hadde faktisk en god bit med kvalitetstid nede i Tjurateck-bua i dag. Jeg driver jo stadig å småmekker på sykla mine. Nå sist så fikk jeg her om dagen et USB-uttak til å sette på.. Greit å kunne lade litt mobbiltellefon på sykkær’n og. Ja, nå snakker vi 250’n her..

Det er jo en søt liten sak. Her er bilde av herligheten.

Og du, detta er kåbbla over relle med krympestrømper og skikkelige greier..

Legg igjen en kommentar