Fuglen fønix

Var ikke det noe med at en fugl steg opp av asken.. Jeg gugla det, men gidder ikke sitere. Du kan jo lese selv. Jeg har lært å lime inn link.. https://no.wikipedia.org/wiki/Fugl_F%C3%B8niks Så når du klikker på denne så åpner den i ny fane. Kult?

Det er litt rart med slike EDB-maskiner. De, hvertfall min, lever av og til sitt eget liv. Jeg har jo lage ei hjemmeside som er knakende fin, (synes jeg da…) Men nå er det noe dritt med den. Og de felste siene inneholder nå 404..

Men hva var det med fugl Fønix igjen? Fant du det ut. Tenkte det hadde noe med å gjenoppstå osv, ja åsså litt kjææælihet og fred på jord som de fleste blåggere er opptatt av… eller det var kanskje missekonkurranser det… Ja samma rakkern. Jeg har etter massivt press fra mange av mine følgere gitt etter og skal prøve å blåse liv i denna traktorblåggen igjen. (Håper de blir fornøyd begge to…)

Men nå er det ei stund sia sist og for å ta en rask oppsummering av de 3 foregående åra:

-1 og +2.

Betty er altså solgt, hu ble adoptert bort til en traktorglad trivelig fyr litt lengre sør i landet. Han den slasken har jo malt!!!!! diverse detaljer på Betty så nå er ikke Betty hva hu engang var. Men han om det. Han er ingen slask altså..

Det var altså de -1 greia. De to andre i + er en BMW F800GS fra det herrens år 2013. Den fikk jeg lurt til meg av en kar oppe på Innerøya i Trøndelag. Joda, han fikk betalt og vi var begge enige om at det ble en bra dag. Knallbra sykkel. Pen som fy. Nesten så jeg ikke kan bruke den.

Lekker ja?

Nå er jo det der og en ganske tung sykkel… Så en dag i fjor var jeg med en kompis ute å kjørte. Han er et råskinn til å kjøre, driver med enduro å greier, men han kjørte altså en slik liten traktor, en Honda CRF250Rælli… Jeg flira nesten, snakk om plentraktorstørrelse liksom.. Den må jeg prøve.

Jeg prøvde og nå har jeg en! Steike ta, det er en skikkelig artig sak. Lett, sprek nok (for meg) osv

Legg igjen en kommentar